Välkommen hem!

Vid ett lunchmöte igår i Uppsala blev det klart att Niclas Jonasson vill tillbaka till LOK.
Leendet på Åkes läppar på vägen hem i Volvon kan vi bara tänka oss!


Det är naturligtvis härligt att hälsa Nicke välkommen tillbaka. Vi blir bara fler och fler som satsar rejält och det kommer lyfta oss alla!

Nicke
God Jul Niclas och alla andra LOK:are!
Jag tror även att det rycker till i stafettarmen hos oss många.
 Nu kan vi klämma till lite extra på distansen ikväll, och sen kan vi snacka framtid. En ljusare sådan!

Välkommen Nicke!

Kommentarer
Postat av: Jesse

Jultomten kommer tydligen tidigt iår! Vilket härligt mjukthårt paket! Varmt välkommen Niclas!

2005-12-21 @ 09:40:44
Postat av: Erik

Nikki Jones är inte mjukhård, han är rakt igenom en riktig mjukisnalle.
Ta väl hand om killen, ska även göra mitt bästa på distans;)

Grattis förresten till ett fint nytillskott, hårda duster väntar.
Kör så det ryker

2005-12-21 @ 11:43:30
Postat av: Nils

Grattis LOK!
Bra för Dalarna, välkommen tillbaka!
Får vi snart veta vad Niclas gör på röda 15?

2005-12-21 @ 11:54:31
Postat av: JohanH

Visste att han ar snabb i skogen visste jag, men att han ar sa snygg som bilden skvallrar om hade jag inte aning om! Detta var kul.

2005-12-21 @ 15:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback