Fredag 26 jan

Egna initiativ!

Kommentera och få sällskap!

Kommentarer
Postat av: david a

Tänkt köra ett intervallpass i friidrottshallen på morgonen. Har dock skola som börjar vid nio så det blir nog till att komma igång vid sju-tiden. Skulle vara kul om någon morgonpigg ville hänga på.

2007-01-22 @ 15:48:09
Postat av: Magnus

O jag som tänkte köra intervaller på lördag! Blir lite för tufft så nära inpå nattcupen för mig så jag avstår, dock är jag som sagt i hallen tisdagar/fredagar innan skolan o kör löpstyrka.

2007-01-22 @ 19:21:26
Postat av: Kalle

Jag kommer till hallen vid 8 efter att lämnat Olle kl 7,30.
Jag kör inga intervaller än, men det är inte långt borta. Jag kör den spänst/styrka jag klarar av och balansplatta!

2007-01-24 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback